Employee benefits
Goede medewerkers zijn schaars. Door de terugtredende overheid wordt u als ondernemer steeds meer gedwongen om zelf oplossingen te zoeken met betrekking tot zaken als ziekteverzuim, pensioen en vele andere wetten en regelingen. Alle reden om aandacht te besteden aan uw arbeidsvoorwaarden pakket. U moet bedenken dat iemand kiest voor uw onderneming als u de juiste baan heeft, in de juiste omgeving gevestigd bent en als u een goede beloning biedt. Sollicitanten kijken daarbij verder dan naar alleen het nettosalaris, hoewel dat wel het eerste selectiecriterium is. Met een goed aanvullend pakket aan arbeidsvoorwaarden heeft u een ijzersterk argument om de geschikte kandidaat binnen te halen.
Employee benefits is een verzamelnaam voor de regelingen en voorzieningen die u aan uw medewerkers biedt. Maatwerk dus en daar helpen wij u graag mee.
Voorbeeld: Veel medewerkers maken zich zorgen over de hoogte van hun pensioen. Als werkgever kunt u hierop inspringen door collectieve regelingen te treffen. Denk hierbij aan een aanvullende pensioendekking op het gebied van Ouderdomspensioen of bijvoorbeeld een aanvulling op de Algemene Nabestaanden Wet.
Is uw werkgever via ons verzekerd dan heeft u het recht om gebruik te maken van een collectieve zorgverzekering(en).
Vergelijk hier uw zorgverzekering met voordeel via uw werkgever.